Mijn volgers

donderdag 10 mei 2018

Art Journal deel 1

Hallo allemaal,
jawel, hoor, je leest het goed, na een Mixed Media project met metalen voorwerpen, gepimpte flessen en een plankje met verf, stempels en Copics heb ik me nu aan een Art Journal pagina gewaagd.
Ik heb vele filmpjes gezien daarvan en dacht dat ik dat ook maar eens moest gaan proberen. Een paar maanden terug had ik van behangpapier een kaft gemaakt met allerlei Distress inkten. Die heb ik toen om de Postcodeloterij-agenda van vorig jaar geplakt. Op zich hartstikke leuk, maar niet echt je van het dus ik ga dat toch maar niet als AJ gebruiken.
Dus dan maar eens aan een pagina begonnen.
Ik had een stempel van Studio Light van een gave Steampunk Lady en die had ik al even geleden ingekleurd met Copics. Dat leek me nou een mooie basis om als uitgangspunt te nemen.
Dit is het resultaat.
Ik heb zo'n beetje alles wat ik in huis heb gebruikt. Schut Aquarelpapier, Craft Emotions spray, Distress Oxide, gewone Distress Inkt, Dylusion paint, Distress Crayons, een mal, gildiing was, zwarte stempel-inkt, en stempels dus, embossingpoeder. heel veel keukenpapier en babydoekjes..... LOL
Overigens ik weet niet van wie de zin is op het labeltje. Ik zag hem op vakantie op een shirt en vond hem zo mooi dat ik hem onthouden heb. Alle credits hiervoor gaan dus naar de oorspronkelijke maker/schrijver.
Goed. En nu? Tsjaaa. vanavond mijn vingers maar in de Biotex of zo en eens speuren naar een Art Journal boekje waar ik dit in kan plakken want ik ben bang dat ook dit een nieuwe verslaving gaat worden.
SanDee & Amelie's                        -     Anything goes steampunk
Crafting from the heart                  -     Anything goes
Pammie's Inky Pinkie                    -     Anything goes
A bit more time to craft                 -     Anything goes



5 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze Art Journal pagina Jolanda...leuke kleurige dame en ook de andere mixed media techniekjes zijn TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt,Jolanda.Prachtige achtergrond.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing! Many thanks for sharing with us SanDee's and Amelies Steampunk Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You do steampunk very well. Great use of textures and colors. Thanks for sharing on the PIP challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow. love the colors and the lady.
    thanks for showing us on https://sandee-and-amelie.blogspot
    greets
    Alexa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda