Mijn volgers

donderdag 14 april 2016

Bingo!!!

Vanmorgen las ik als eerste bericht op Facebook de tweede herinnering voor de challenge bij WLVC
Alleen eigenlijk vind ik het zo ontzettend lastig zo'n bingo-kaart. Ik kan nooit kiezen welke rij of kolom ik zal nemen.
Deze keer heb ik met niet laten vangen, ik heb gewoon alle vakjes gebruikt.
En dit is de kaart geworden.

Bovenaan de kleur paars in het hekwerkje en de knoop waarmee het touwtje vastzit

Vlinders zijn met embossingpoeder bestrooid evenals de rand om de dame heen.


Het jute onderdeel en het onderdeel tekst zijn hier te zien


De metalen accessoire is het handtasje van de dame, dat aan het touwtje bungelt.




En ook het bloementoefje ontbreekt niet.

De kaart doet naast de challenge bij WLVC ook mee bij 
Cards and Scrap            -    Flower power
The Ribbon Girl             -    Anything goes
Anreda                         -    Alles mag met vlinders
Crafting from the heart   - Anything goes

5 opmerkingen:

  1. Wooow Jolanda wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt...leuk dat je alle vakjes heb gebruikt...dat is natuurlijk ook een manier als je niet kan kiezen...ennnnn....het is je perfect gelukt....Heeeel KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrr wat heb je dit mooi gedaan en ja idd alles erop en eraan. Zo zie je maar dat een bingo dus eigenlijk helemaal niet moeilijk is toch? Dank je wel voor het meedoen met onze challenge bij WLVC en succes.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat een prachtige vintage kaart met zoveel mooie details en schitterend van kleur ook.
    bedankt voor je deelname aan onze challenge bij WLVC.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel even zitten lachen om jou hoor hihihi....dit is ook een manier om mee te doen aan een bingo-challenge.....Ik maak meestal iets en kijk dan of er toevallig een rijtje bij mijn kaart past...zo niet dan voeg ik nog een dingetje toe hihihihi maar.....het is heel knap dat je alle vakjes hebt gebruikt om je kaart te maken en het is ook nog eens een geweldige vintagekaart geworden dus.....TOP!!!
    Je vintagekaarten worden steeds mooier meis.....oefening baart kunst en zo kom je nog eens in een designteam hoor....volhouden.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC en succes, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het gewoon leuk om bij WLVC mee te doen, dus ik kijk in dat geval wat het thema is. En ik vond dit wel een uitdaging. Uiteraard maak ik verder mijn kaarten op gevoel en zie wel waar ik ze mee kan laten doen.
      Dank je voor je compliment.
      groetjes Jolanda

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda